Puslapiai

2012 m. vasario 22 d., trečiadienis

V.Enginger...SKANĖSTAS

Mano nukryžiavotas skanėstas. Vos tik pamačiusi paveiksliuką -susileidau. Užsimaniau JĮ turėti...kelių savaičių vakarai pavogti nuo dekupažo ir jis prieš mano akis visam gražume.Žiūrint į jį man ir dabar burnoj seilės tvenkiasi, juolab , kad esu siaubinga saldumynų mėgėja, po nedaug...po nedaug...bet...dažnai :)







4 komentarai:

  1. Labai skaniai atrodo pyragaitis ir pateikimas... niam, niam :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bet kaip nerealiai gražu... Jau pyragėlio tikrai negalėjau praleisti :D Kartais užeinu pas Jus pasigrožėti nuostabiais darbais. Ačiū Jums labai už grožį :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Moteris, BEŽAIDŽIANTI VIRTUVĘ, nenuostabu, kad buvo suviliota pyragėlio...ačiū, Vitalija ir jums,kad nepraėjot tyliai:)

      Panaikinti
  3. Oi, mane jau seniai čia atviliojo ypatingas jaukumas, toks elegantiškas rafinuotumas ir kažkokia šiluma sklindanti iš darbų :) O pyragėlis tiesiog liežuvį atrišo :)

    AtsakytiPanaikinti